mandag 29. oktober 2012

LIN LOVE

Travle dager for tiden. 
Mannen og jeg har vært på reis de siste ukene og nesten avløst hverandre i å holde fortet
 (eller familien som det også kalles).  Fint å reise innimellom og oppleve nye ting, 
selv om det er jobbreise og lite tid til shopping og den slags kos.... 
noe som passer både mannen og lommeboken nå når det nærmer seg jul
(så kan jeg heller skylde på mannen når jeg etter jul må kjøpe alt det jeg ikke fikk..hehe.... ) 
Noe av det beste med å komme hjem etter å ha vært på reis (for uten å komme hjem til mann og barn) 
er å komme hjem til sin egen seng. Særlig når sengetøyet er i lin. 





Sengetøy i lin som vi fikk i bryllupsgave (og som var etterlengtet) har blitt en favoritt! Svalt når det er varmt, varmt når det er kaldt. Anbefales på det sterkeste  om du ikke har prøvd det - men om du pleier å ha nystrøket sengetøy (alà min mor) 
advares du herved; lin er ikke noe for deg - for det KRØLLER!


God natt:) 

1 kommentar:

Legg gjerne igjen noen ord i kommentarfeltet - så finner jeg lettere tilbake til deg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...