fredag 4. mai 2012

Titt inn


Nyåpning hos INDESIGN 
"Ny" 2.etasje
Nye merker
Nye varer 

Var så heldig at jeg fikk tatt turen innom på nyåpningen i går - og det var det flere interiørbloggere på Haugalandet som gjorde. Veldig koselig å treffe alle igjen:)
Da vi ankom vanket gaveposer til alle gjestene, og trekning av flotte premier 
(som jeg desverre ikke var så heldig å vinne denne gang...)

Fikk du ikke vært der? 
Du er herved velkommen til en titt inn både her
 - og selvsagt der (i deres butikk Haugesund) om du er i nærheten. 
















Håper du synes butikken er like inspirerende som meg:) 

Den er vel verdt et besøk - og som leverandøren av Fritz Hansen uttalte 
"dere på Haugalandet er eksepsjonelt heldige som har denne butikken - 
den er den eneste i sitt slag i landet!"

I posen jeg fikk lå et Elle decoration  - så nå blir det lesing i sofaen og voice på tv:) 
God fredagskveld!


4 kommentarer:

  1. Dette er noe jeg ikke har fått med meg! må komme meg dit når neste lønning er i boks! haha... :-P
    ønsker meg de på øverste bilde til nattbord.. :)

    Smil fra Vibeke i skråningen!

    SvarSlett
  2. Det var supert i går! Utrolig mange folk, og veldig hett! Har lyst på alt i den butikken :-)

    Ha ei super helg

    Klem Mona

    SvarSlett
  3. Oj, her var det mye fint...
    Fikk lyst til å shoppe for å si det sånn ;)

    Så kjekt at du vil komme på treffet!
    Ser det er mange som tar med kake, så kanskje du kan ta med noe brus?
    Gleder meg til å treffe deg :)

    Nyt helgen videre.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  4. Dette er en helt super butikk. Kjempekjekt å gå å kikke, og så mye pent å se på. Lommeboken skulle vært større :)

    kjekt å treffe deg på bloggtreffet hos May Helen. Sporty å ta turen fra Haugesund :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen noen ord i kommentarfeltet - så finner jeg lettere tilbake til deg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...