onsdag 2. mai 2012

La vie dans le jardin

"Liv i hagen" på fransk (ordbok.com). 

Livet i hagen har startet så smått, men mange ting er ikke kommet ut for sommeren enda, så den fine kassen står inntil videre på kjøkkenbenken og gjør nytte som oppbevaring. 



oljer på flaske
pinjekjerner og salatfrø har fått plass i syltetøyglass uten lokk
tomater i  skål
redskaper i norgesglass
kasse fra kremmerhuset



Oppbevaring er noe jeg aldri får nok av i huset. Liker at ting har sin plass, det ser ryddigere ut og det er lettere å finne ting når man trenger de. Merker for øvrig at organisatoren i meg er ekstra fremtredende når våren kommer.... :) Rydde her, kaste der, sortere der, og generelt sett bytte plass på ting fordi "det blir en bedre løsning"... :) 
Noen som kjenner seg igjen? 




2 kommentarer:

  1. Kjenner meg veldig igjen! Heime har me hatt skikkelig vårreingjering, både ein, to og tre gonger allerede ;) alltid noke som kan kastast, omorganiserast og sorterast :)
    Fine biilder frå kjøkenet ditt!

    Ha ein super torsdag!
    Klem Helene

    SvarSlett
  2. Heisann!
    Jeg kjenner meg godt igjen!! Liker kassen din kjempegodt!
    Ønsker deg en fin fredag! Klem fra Livy

    SvarSlett

Legg gjerne igjen noen ord i kommentarfeltet - så finner jeg lettere tilbake til deg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...