søndag 4. mars 2012

Tør - tør ikke?

Begynner å få litt smaken på pasteller. I første omgang rosa, men kanskje også litt grønn.... Ser at det tilfører noe friskt, lyst, lett og vårlig. Jobber med tanken på å ta inn et par pasteller i interiøret når våren blir mer synlig utenfor, men enn så lenge får noen gerbera i en vase være første smak av pasteller i mitt hjem. 



Digger vasen fra House doctor som jeg fant til halv pris (= 49,-) i går på Glass & Glede:) 

Så får tiden vise om jeg finner det for godt (og våger) å få inn noe mer enn bare 
blomster med pasteller...

3 kommentarer:

  1. Tenke som deg, at kanskje eg må ta meir fargar/pastellar inn i heimen :) Stilig vase og søte blomar. Ha ei fin veka :)

    SvarSlett
  2. Klart du tør;-))
    Kuuul vase!
    Klem:-)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen noen ord i kommentarfeltet - så finner jeg lettere tilbake til deg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...