mandag 5. mars 2012

Reise...

...er tittelen på øyeblikk.net sin fotokonkurranse i mars. 

Gikk i gjennom alle de digitale reisebildene mine, og fant noen gode bilder, men landet til slutt på ett som jeg virkelig liker:) Har deltatt i en konkurranse med et annet bilde fra samme sted tidligere. Stedet fasinererte både små og store i familien!





Barna er på vei oppover langs ryggen av syngende sanddyner, for deretter å hoppe nedover i sanddynen fra det høyeste punktet. For hver gang de landet i sanden på vei nedover hørtes høy "synging" fra sanden. Utrolig å høre på!

Bilde er fra familiens siste lange ferietur - vinterferien i fjor i Qatar. 
Et land hvor så mye er annerledes enn her i Norge, landskapet, kulturen, menneskene, religionen, klærne, maten... 

Har fått spørsmål fra flere om å lage et eget innlegg om reisen, så kanskje det kommer etter hvert:) 

Har du lyst til å se flere flotte bilde som er med i konkurransen? De kan du se her





8 kommentarer:

  1. Så nydelig bilde, som et maleri. Vakre farger og god komposisjon. La meg til som følger hos deg.

    SvarSlett
  2. Så hyggelig med tilbakemelding på bildet mitt. Det gir motivasjon :) Ditt bilde var jo også kjempeflott, får meg til å mimre tilbake til mine egne reiser til ørkenland - *drømmer*. Lykke til i konkurransen!

    SvarSlett
  3. Stilikt bilde...Et favoritt bilde dette her:)

    Lykke til i konkurransen..

    Ha en fin dag..

    Britt Kristin

    SvarSlett
  4. Ååå, det såg deilig ut!
    Og velkommen som fylgjar inne hos meg! Eit lite, men godt selskap: )
    God tysdag!

    SvarSlett
  5. Så nydelig bilde! Titter på bloggen din hver dag for å sjekke om du kommer med et innlegg om Qatar. Høres ut som et super dupert reisemål:)

    SvarSlett
  6. Heisann.
    Overaskelse til deg inne på bloggen min:0))))
    Klæm Frk Wickstrøm

    SvarSlett
  7. Flott bidrag! Sånn ser man at man er små i den store sammenhengen. Det må ha vært en herlig opplevelse. :)

    Lykke til fra Huldra :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen noen ord i kommentarfeltet - så finner jeg lettere tilbake til deg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...