tirsdag 20. mars 2012

Old chic

Det er heldigvis ikke meg det er snakk om denne gang...hihi....men utfordringen til Galleri Bo som handler om det å kombinere gammelt og nytt i interiøret. 




Pianoet mitt er over 100 år gammelt, men utrolig vakkert og fortsatt mulig å spille på. 
Kubelampen fra IKEA og vasen fra house doctor gir et moderne preg på helheten.




 I vårt hus er gamle og nye ting spred litt rundt. Synes det gir liv og personlighet til et hjem i motsetning til å ha alt nytt. 
Det meste jeg har som er gammelt er arv fra familie, men noen gjenstander er også kjøpt fra bruktbutikker, auksjoner på nett og loppemarked. Ofte har jeg sett meg ut hva jeg vil ha i hodet, og da begynner den evige jakten. Lykke er å finne det man leter etter! 
Dette innlegget er med i Galleri Bo´s utfordring. 
Fin tirsdag til deg:) 


4 kommentarer:

  1. nydlig :) kjekt å kombinere gamelt og nytt:!

    ha ein fortsatt fin dag!

    henriette

    SvarSlett
  2. Hei, og tusen takk for et herlig bidrag i utfordringen min. Så heldig du er som eier et så flott piano. Det var virkelig lekkert :)

    SvarSlett
  3. åhh.. vakkert vakkert piano!!
    veldig svak for pianoer, da jeg selv spiller piano.
    Har ett selv, men langt fra like pent som dette!

    SvarSlett
  4. Tusen takk for at du deltok i utfordringen min: I løpet av kvelden avslører jeg finalistene, så følg med :)

    Ønsker deg en flott påske og en fin kveld videre!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen noen ord i kommentarfeltet - så finner jeg lettere tilbake til deg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...