mandag 26. mars 2012

Er du klar?

Sykkelsesongen er i gang, og nå er lillebor klar. Er du? Alle sykler ble tatt ut sist søndag, og samtlige fikk seg en vårrengjøring. Gjorde nok godt for en vinterlagret sykkel tenker jeg. 



Her har sykdom (både hos bloggeren sjøl, mann og barn) og litt jobbreising gjort sitt til at det har vært lite aktivitet her inne på bloggen. Men nå går vi lysere tider i møte (etter å ha snudd klokka i går er det jo lyst superlenge!), så litt mer aktivitet skal det nok bli fremover. 

Nå skal jeg avgårde for å trekke mitt vinnerbilde i bedriftskunstforeningen på jobb - har satt opp noen ønsker av de vi kan velge, og er spent på hva som er når min tur kommer:) 

Fin ukestart til deg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen noen ord i kommentarfeltet - så finner jeg lettere tilbake til deg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...