fredag 9. desember 2011

Ønsker at kvelden aldri tar slutt...

...når vi jentene i venninneklubben samles for klubbkveld. 

Mye latter, gode historier, mat og morro. 
Gode barndomsvenninner som finner sammen en kveld i måneden. 
I går var det min tur til å huse de alle til juleklubb. Blandt gjestene var også et bursdagsbarn som helt klart fikk sin hyllest.  Valget av servering falt på OST.  Gode oster med så mange gode smaker og mye godt tilbehør (fikenmarmelade, pæremarmelade, akasiehonning, valnøtter, druer, mango og søt paprika). 
Smakene blir helt perfekte sammen!










Ostene fikk navnekort (laget av tannstikker og tykt glanset papir). 
Gjestene fikk bordkort (laget av samme papir som ostekortene og navnet trykket ut med dymomaskin). Servietter fra kremmerhuset.

Godt påfyll for sinn og skinn i en travel hverdag!


Sofie










3 kommentarer:

  1. ser superdupermega koselig ut!

    SvarSlett
  2. Ååå, så koselig. Jeg elsker slike kvelder. Utrolig fint pynte og kjempe stilig med navn på ostene. Den skal jeg skrive bak øre:-)

    Klem fra annfrid

    SvarSlett
  3. Åh så herlig med sånne venninnekvelder! Jeg er såå glad i sånne kvelder.

    Fabelaktig servering da, ost er så kos!

    Ønsker deg en finfin 3. søndag i advent, her har jeg funnet fram julepynten, så får vi se hva slags sprell jeg finner på {fnis}.

    Koose deg i kveld!
    klemklem

    SvarSlett

Legg gjerne igjen noen ord i kommentarfeltet - så finner jeg lettere tilbake til deg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...