søndag 18. desember 2011

Enkelt....

....men kanskje kjedelig for noen? For meg er den helt i min "ånd". 

Adventsstaken som i dag fikk tent alle fire lysene er fra Normann Kopenhagen (kjøpt på førjulstur til København i fjor). Føler ofte at slagordet til rema 1000 passer godt for meg - "det enkle er ofte det beste"... 





Enkel adventsstake, ikke tall, hvite lys, ikke noe pynt på.




Får det liksom ikke til å stemme i hodet når det blir for mange farger, fasonger, "stasj" eller "krims krams" samlet sammen, enten det gjelder klær eller interiør.  
Kan likevel ikke si at det er enkelt å like det enkle...for ofte bruker jeg laaaang tid på å finne den rette plassen til ting, bestemme meg for hvordan møbler skal plasseres for best mulig funksjonalitet i rommet og sist men ikke minst; finne klær som er enkle men i min stil, passer til noe annet i garderoben og som passer lommeboken. 
Hmm...er kanskje ikke det enkle som alltid er det beste?


1 kommentar:

  1. Helt nydelig!! Liker det enkelt jeg også. Selv om det sniker seg inn litt ekstra pynt av og til. Men jeg føler jeg ikke får nok luft rundt meg hvis det blir for mye, så derfor holdes det enkelt.

    SvarSlett

Legg gjerne igjen noen ord i kommentarfeltet - så finner jeg lettere tilbake til deg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...