søndag 25. september 2011

Smuler

Noen som husker tegneserien "smuler" fra 90-tallet? Elsker den - og hater  misliker smuler som brer seg over hele kjøkkenet fritt og uhemmet. Da jeg for kort tid siden kom over den perfekte brødboks var jeg solgt. Vet ikke om det er mindre smuler i mitt kjøkken nå enn før, men brødboksen gjør seg uansett veldig godt på kjøkkenbenken. Brødboksen fra IB Laursen er kjøpt på Ølen Møbler, og der har de så ufattelig mye som jeg hadde lyst til å ta med meg hjem! Gleder meg til vi skal til fjells i høstferien - da skal jeg helt klart svinge innom der igjen. Sjekk også denne bloggen som skrives av hun som driver butikken. 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen noen ord i kommentarfeltet - så finner jeg lettere tilbake til deg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...