lørdag 24. september 2011

Salig lykke

Det er helg....like etterlengtet kommer den hver gang. Elsker fredagen når jeg omsider etter diverse plikter, kanskje litt trening, og til sist legging av barn synker ned i sofaen med et blad, en avis eller strikketøy, før jeg igjen nesten sovner etter en times tid og raskt må innse at fredagen ikke er "min" dag... og tusler meg stille i seng....sukk.... 
Dagen i dag er lørdag - og dette er "min" dag. Den dagen jeg elsker å ha ny og ubrukt og som jeg kan bruke til det jeg kanskje ikke har fått gjort i uken som gikk. Dagen i dag skal gå med til kake- og muffinsbaking. Lillebror og jeg var på epleslang i hagen til en nabo her i uken, og noen av eplene skal det bakes av i dag. Tenkte å prøve meg på muffinsoppskriften til beate - "muffins med marinerte epler"...mmmm... Skal også en tur innom brannstasjonen med guttene på åpen dag. De gleder seg veldig - for å få se pappaen i "aksjon" er jo kjempespennende når de til vanlig bare får fortalt hva han gjør der. 









Håper din helg blir fin:-) 

1 kommentar:

Legg gjerne igjen noen ord i kommentarfeltet - så finner jeg lettere tilbake til deg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...