onsdag 31. august 2011

Selvplukk

I hagen har vi et stort og gammelt plommetre som hvert år er proppfullt av deilige plommer. Noe jeg har en tendens til å spise så mye av at jeg får vondt i magen...ehhh.... 


Her en dagen da jeg var ute å lekte med barna (les: spiste plummer fra treet...) bestemte jeg meg for at i år skulle jeg sannelig gjøre noe mer med de enn å bare spise de. Så i går satte jeg mannen og 12åringen i plommeplukkeaksjon mens jeg lagde middag. Senere på kvelden gikk jeg i gang....

...og dette ble resultatet.
Nå gjenstår det å se om det er like godt som det min bestemor alltid lagde til meg da jeg var liten.


Lot selvsagt noen plommer være igjen til bare å skulle nytes...



1 kommentar:

  1. Så nydelig bilde av plommene...
    Fikk vann i munnen hi, hi.

    Jeg bruker PhotoScape, som kan lastes ned gratis.
    Jeg kan dessverre altfor lite om redigering og foto, men prøver og feiler ;) Kjekt er det iallefall...
    Ha en fortsatt fin uke :)
    Klem May Helen

    SvarSlett

Legg gjerne igjen noen ord i kommentarfeltet - så finner jeg lettere tilbake til deg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...