tirsdag 16. august 2011

Norge - ferielandet vårt

Mandag i forrige uke kom vi hjem etter en ukes biltur fra vest til øst og tilbake igjen. Norgesferie i bil er en flott måte å oppleve det vakre landet vårt på. Noe vi derfor har gjort de siste 5 sommerene. Biltur med fullstappet bil (ja, jeg er glad jeg har en mann som er god å "stue baggasje").  I år hadde vi en fin-fin tur for både små og store med 50/50 fordeling på Oslo og hytta på fjellet.  Det måtte bli en litt kortere ferietur i år da vi i vinter "brukte opp ferien vår" - eller rettere sagt feriebudsjettet vårt ved å tilbringe 10 deilige dager i Qatar.

Vi fikk deilige og varme dager på østlandet - nesten litt syden følelse (noe som ikke er å forakte etter en heller våt og ikke særlig varm sommer her i våre trakter). Fjellet bød på noe roligere dager -  en fin oppladning for kropp og sjel.
Minstemann fant sitt eget lille tjern å duppe seg i.

Ballblåsing

Ut på tur - jeg tar meg en lur.

Frøken harepus kom innom hver morgen og hilste på.

Mamma; kan vi få en geitekilling med oss hjem?





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen noen ord i kommentarfeltet - så finner jeg lettere tilbake til deg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...