fredag 12. august 2011

Fra bestemors hus

Da min bestemor flyttet fra sitt hus og inn i en liten leilighet for 3 år siden var det mange ting hun ikke kunne ta med seg videre til sitt nye hjem. Deriblandt en liten brun bokhylle som stod på det rommet hvor jeg alltid sov på når jeg overnattet der. Brun, men med litt sjolder og flekker. Men dog, med sjarm. Hyllen ble hentet og plassert i mitt hus i påvente av å få en liten oppussing - ting tar nemlig litt tid etter som jeg stadig har et oppussingsprosjekt på gang innimellom alt det andre.

Rotehylle i gangen...
Før jeg dro på ferie bestemte meg jeg for at hyllen skulle males og plasseres på den utvalgte plassen på kjøkkenet. Oppå hyllen skulle de fine og fargerike glassene og skjeene fra rice stå, så lett for små barnehender å nå opp til når tørsten melder seg.
...ble med litt malig tryllet om til en perfekt kjøkkenhylle.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen noen ord i kommentarfeltet - så finner jeg lettere tilbake til deg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...