onsdag 10. juli 2013

SOMMER

Lyse lange kvelder, sol og uteliv. Det er sommer. De siste årene har vi jobbet en del 
med å få til gode uterom, men fortsatt gjenstår litt. I tillegg til gode uterom 
setter jeg virkelig pris på å ha enkel tilgang til å komme ut i hagen og 
uterommet vårt. Muligheten til å slå opp dørene flere plasser 
i huset og la lys, sol og frisk luft stømme inn er 
en god sommerfølelse. 







 Sommer på jorda er månedens utfordring hos 
norske interiørbloggere, og jeg deltar med dette innlegget. Nå er det 
en dag igjen på jobb og så starter min ferie. Ser frem til å nyte hvert minutt av den. 

GOD SOMMER!

6 kommentarer:

  1. Elskar mjølkespannbiletet ditt!!!

    SvarSlett
  2. Jeg ser mye av meg i dine bilder Sofie! Nydelig inspirasjon ♥ Vi jobbe fremdeles ute og vi har fremdeles mye jobb foran oss. Nytter hver minutter.

    Klem,
    Vicky

    SvarSlett
  3. Flotte bilder Sofie! Likte spesielt det siste bildet. Gleder meg til å sjå fleire bilder når det blir ferdig!! Klem Kjersti

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder,får orntlig sommerfølese av å sjå❤nyt sommeren!klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye med finaleplass..jeg har stemt på deg.. Herlig herlig bilde!!

    Sommerklem fra meg:)

    SvarSlett
  6. Nydelige bilder og herlig sommerstemmning i bildene dine :-)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen noen ord i kommentarfeltet - så finner jeg lettere tilbake til deg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...