lørdag 27. juli 2013

Feriemorgen

Tidlig våken. 
Sol inn gjennom vinduet på soverommet. Stille i huset selv om klokka er nesten 8. 
Guttene sover borte. Lister meg stille ned for ikke å vekke de andre. 
Finner en kopp kaffi. 











Setter meg ned og finner frem et evigvarende strikkeprosjekt som har 
ligget på vent en stund. Drikker kaffien og nyter roen og den gode starten på dagen. 
Det er ferie, og tanken på at jeg fortsatt har to uker igjen 
som skal nytes her hjemme er en fin følelse. 

Tusen takk for alle fine kommentarer på mitt bidrag til Nib`s sommerutfordring! Og ikke minst, tusen takk til alle dere stemte når mitt bidrag kom til finalen. Jeg er utrolig glad, ydmyk, overveldet og litt stolt:) I går var fristen for å stemme i Nib´s sommerutfordring, så det skal bli spennende å se hvem som vant:-) 
Utrolig mange fine bidrag! 

5 kommentarer:

  1. Så utrulig nydelige bilder,herlig å stå opp før dei andre og kose seg❤
    Nyt kvelden!klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. ååååå, høres deilig ut. kan høre roen;)) Så heldig du er så har enda 2 uker av ferien:) Nyt den.
    Fine bilder, ser at det er ein ny start på en ny dag:)
    Klem Ann Elin

    SvarSlett
  3. Fantastiske bilder!!
    Herlig blogg du har, hit kommer jeg gjerne igjen:))

    Tipper det er travelt hos dere med valp i hus...?
    Her er det litt unntakstilstand om dagen, hehe... han er en skikkelig bølle, og vi har en fra før på 9 år som ikke syns det er så kuuult og leke HELE dagen, så han er litt surmulete:)
    Natta er et kapittel for seg, her er han oppe hver tredje time for og tisse... sukk, jeg er trøtt, litt sånn "ammetåka" kan man si:)
    Men det er kos og da:)

    Hvordan rase har dere fått dere??

    Ha en fin fin helg:)

    SvarSlett
  4. Vakkert! Følge deg gjerne videre Sofie :) flinke du! Takk for sist forresten :)
    Klems Diana

    SvarSlett
  5. If you want to check on whether your cat is experiencing hermes outlet problems with hairballs, the signs to look for include the cat vomiting long cigar-shaped material full of hair, a cat vomiting food immediately replica rolex after eating and attempting to eat again, passing hair in stool, and rarely, a lack of appetite and weight loss.

    SvarSlett

Legg gjerne igjen noen ord i kommentarfeltet - så finner jeg lettere tilbake til deg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...