søndag 2. juni 2013

Viksemarka...


 ...og Kariannes imponerende hus og hage var stedet for gårsdagens begivenhet. 
Sommerkos med 50 flotte damer. Invitert av Karianne og Maja
og er det noe de kan så er det å stelle til fest!
Latter, smil og glede fra samtlige damene fra tidlig 
ettermiddag og ut i de sene timer. 

Nye og "gamle kjente",
 alle ansikter bak fine blogger som jeg er veldig glad for å ha truffet!















 Utover kvelden ble vi overøst med gaver og fra spennede leverandører som 
pluss gaver fra en hel masse andre leverandører - 
noe gaveposen min kanskje vitner om 
(litt mer om alt det fine kommer nok her etter hvert). 

Innimellom all skravling og latter fikk vi fikk proppet oss med deilig tapas 
og kaker laget av Ingrid Marie i Widveys cupcakes.





En av gavene ble mitt perfekte følge på kveldsturen i dag
 - et deilig skjerf fra BARFOTA
Norsk design, som også selger smykker og interiørvarer.

Takk Karianne & Maja for en fantastisk begivenhet!

6 kommentarer:

  1. Det var heilt fantastisk flott laga til,koste meg masse eg og❤kjekkt å treffe deg igjen og!
    Ønsker deg ei fin ny veke!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Det var så koselig å se deg og hilse på deg :)
    Jeg er så glad for at du hadde en kjekk kveld, dessverre fikk vi ikke pratet så mye, men nesten gang *blunke*

    Så koselig at du ville være med å gjøre denne kvelden helt magisk og uforglemmelig.

    Ønsker deg en fabelaktig start på uken.
    Jeg er glad jeg var forutseende nok til å reserve tid til hjemmekontor i dag. For vi vasket nemlig ut huset til Karianne i går før vi vendte nesen østover og jeg kom ikke inn døren i fabelaktighjemmet før kl 21 igår. Og nok en grunn til å like interørbloggerinaer - de er renslige og ryddige, så vasking og rydding gikk som en lek.

    Smil og klem

    SvarSlett
  3. Så kjekt å treffa deg att :) me har det jo alltid like kjekt når me treffes me bloggeberter. Har du meldt deg på Bergen?

    Klem Eli

    SvarSlett
  4. Fantastisk kveld!! Jeg svever fortsatt på min rosa sky:)
    Annelise

    SvarSlett
  5. Hallo, tusen hjertelig takk for et flott blogg innlegg!
    Jeg er helt overveldet over responsen tross i den kalde nordavinden ( tenk vi har somlet og badet oss hver dag etter på) typisk!
    Jeg er kjempe takknemlig for at du tok deg tid til å være med på dette Sofie, håper du fikk masse igjen for kvelden din og fikk truffet mange flotte blogge damer?!
    Kvelden gikk så alt or fort for meg , og det var som å være gjest i et eventyr !
    Ønsker deg en flott uke videre så sees vi vel plutselig ;)
    Klem fra Karianne

    SvarSlett

Legg gjerne igjen noen ord i kommentarfeltet - så finner jeg lettere tilbake til deg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...