søndag 16. desember 2012

Tre lys

er tent, og litt mer julepynt er kommet frem fra kasser og esker. 
Min jul har alltid vært hvit, og det er den også i år sammen med sølv, gull og natur.




Lerkegreiner har fått litt pynt i form av sølvfiguerer fra byNord og papirstjerner, 
er vel en av mange som er hekta på stjernebretting for tiden. 
Juletrærne i sølv fra Indonesia er en av mine favoritter som jeg er blitt utrolig glade i. 




 En regnfull søndag dro jeg mannen med i skogen til et sted jeg 
visste det var mange lerketrær. Greiner i hopetall ble tatt med hjem.
Komisk nok, så hadde vi for få år siden flere lerketrær utenfor huset, 
men de måtte vike plass for en garasje og drømmen om å slippe 
å få gårdsplassen og garasjetaket fullt av lerkegreiener. 
Et valg jeg fortsatt er glad for, selv om det nå krever 
litt innsats for å få tak i de fine greinene. 
Da jeg nylig fikk 2 store pakker kransekakerstenger av 
en kollega i bytte mot noen av lerkegreinene, 
ja da syntes også mannen at det var vell verdt innsatsen.  




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen noen ord i kommentarfeltet - så finner jeg lettere tilbake til deg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...