fredag 23. november 2012

Vi er i gang

Vi har startet med "før-juleforberedelser". For når kalenderen viser november, ja da kan man vel ikke helt si at man driver med juleforberedelser, eller?
Jakten på den beste kakemann-oppskriften er i gang. Ulike oppskrifter testes ut i håp om å finne den beste. 
Guttene hjelper ivrig til, både med baking og spising av kaker. 




Mannen og jeg stides for øvrig om hvilke kakemenn som er best, 
men så lenge jeg i hovedsak står for baksten så er det vel kanskje jeg som trekker det lengste strået...
 og da blir de tynne og sprø.
Skal dog sies at mannen var med da en ny oppskrift ble testet ut sist helg, men det var mer av praktiske årsaker. Deigen var omtrent som lær, og umulig å kjevle tynn nok for en uten "manne-muskler". 




Nye oppskrifter skal testes ut, for det er jo enda en stund til jul.
 Ihvertfall i mitt hode...tror jo alltid jeg har så god tid til å gjøre alt jeg har satt opp på listen.
 Hvordan er din kakemann-favoritt? Sprø og tynne eller tykke og myke kaker? 
Nye oppskrifter skal testes i helgen i håp om å finne den beste.



God før-juleforberedelser!


2 kommentarer:

  1. Vi er også (godt) igang med førjulsforberedelser :)

    God helg til deg!

    SvarSlett
  2. Litt sprø, men samtidig myk! :)
    Ha en finfin dag!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen noen ord i kommentarfeltet - så finner jeg lettere tilbake til deg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...