fredag 21. september 2012

Luksus

For meg er det luksus å få være hjemme på en fredag og nyte livet alene. 
Formen er oppadgående etter operasjonen sist fredag. Så oppadgående at jeg har bakt. 
Smuldrepai med eple etter oppskriften til Tonje/foreverlove 
Elsker å bake noe godt til helgen, og denne paien gleder jeg meg til å smake! 
Skal serveres samme med vaniljekesam som dessert til mann og barn i kveld. 





Solen skinner inn vinduene og det er fredag. Lykke:) 
Nå blir det en tur bort til mamma og nyte litt sol og frisk høstluft på terassen hennes, 
og samtidig ønske henne god tur til O store New York. 
Kan ikke annet enn å si at jeg er en liten STOR smule misunnelig! 

Ønsker deg en fin fredag, og en god helg:) 

1 kommentar:

  1. Den paien såg god ut!
    Nyt kvelden, det er hærlig med fredag:)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen noen ord i kommentarfeltet - så finner jeg lettere tilbake til deg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...