lørdag 11. august 2012

I dag er dagen....

...hvor vi sier ja. 

I skrivende stund blir vi mann og kone etter 7 års samboerskap.  Vi blir Herr og Fru. 
Dagen blir trolig en dag jeg vil bære med meg for all evighet, med mange minner som jeg er så heldig å får lov til å dele med min gode kjæreste (og mann) og mine nærmeste:) 







Som du kanskje skjønner er dette innlegget lagd på forhånd, 
for vi sier ja til hverandre på feriereise i et annet land:) 
Bilder fra dagen dukker kanskje opp her etter hvert. 

Sofie

3 kommentarer:

  1. Gratulerer så masse med den store dagen og til lykke med fremtiden :-)

    SvarSlett
  2. gratulera med den store dagen , og alle gode ønsker for fremtiden :)

    henriette

    SvarSlett
  3. Gratulerer, håper dagen ble alt dere ønsket dere! Ha en fin kveld, klem

    SvarSlett

Legg gjerne igjen noen ord i kommentarfeltet - så finner jeg lettere tilbake til deg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...