fredag 8. juni 2012

Å la blikket fange

Hver gang jeg er ute på reis i Norge går det opp for meg hvor vakkert land vi bor i. 
På biltur over fjellet, langs kysten, eller på smale veier igjennom en dal kan jeg ofte sitte stille og la blikket bare fange inn alt det vakre. Tenker ofte at jeg skulle ha reist mer i Norge enn det jeg gjør, men forhåpentligvis har jeg mange år foran meg som jeg kan bruke til å fordele mange ubesøkte krinke og kroker av norge utover på. Nord- norge og kysten fra Bergen og nordover er steder som fortsatt er på "skal en gang reise til" - listen. 






 I dag kom jeg hjem etter to jobbdager på Sola Strandhotell. 
Den vakreste sandstranden rett utenfor hotelldøren 
(noe vi er så heldige å ha en del av de her på Karmøy også). 
 En fantastisk solnedgang...
Sand mellom tærne her hjemme i Norge er en deilig sommerfølelse:)

Sofie

3 kommentarer:

  1. Nydelige bilder, jeg elsker stranden:-)

    God helg!

    SvarSlett
  2. Vi er heldige som har disse strendene!!
    nydelige bilder:)

    klem kristina

    SvarSlett
  3. Ja, det er deilig sommerfølelse! Vi er heldige som har stranda her:) Nydelige bilder!

    Kjekt du ville være med på giveawayen min!
    Det du kunne vinne, var de lekre øreringene som er avbildet:) Men du får 20 prosent i webshopen om du ønsker å kjøpe deg det lekre smykket du så the butterflyshow. beklager hvis innlegget var litt misvisende, men håper du liker øreringene også om du vinner:)
    Ønsker deg en fin kveld
    Klem Tonje

    SvarSlett

Legg gjerne igjen noen ord i kommentarfeltet - så finner jeg lettere tilbake til deg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...