mandag 16. april 2012

URØRT

Urørt er kanskje et ord som mange forbinder med NRK p3 og deres urørt musikk. 
Nib-jentene har tatt opp samme begrep, men da handler det selvsagt om urørt i forhold til interiørbloggere som er nye og "urørte" i den store interiørbloggerverden. 
Velger å delta hos Nib som "urørt" med bilder fra helgen. 



Mye lys strømmet inn gjennom vinduene. Selv om været her ikke minner så mye om vår, så er det ihvertfall lyst:) 





Klikk på Nib om du vil se flere bidrag til "Urørt". 

Tusen takk til bloggerne Camilla i Camillas hjerterom  og Merete i Interiør og lys for å ha gitt meg sine "awards" i forrige uke! Koselig overrraskelse og få når man ikke har gjort annet enn å skrive enn blogg. Så fint når noen liker det jeg gjør foruten meg selv... hihi ;-) 

Håper du har hatt en fin ukestart. Det har jeg:) 

5 kommentarer:

  1. For en flott blogg og et nydelig hjem du har! Med et herlig bilde la jeg merke til din din blogg blant de urørte inne på nib.

    Nydelige bilder du tar. Blir så gøy å følge med deg videre. Hit tar jeg snart turen igjen. Ønsker deg en flott ny uke!

    SvarSlett
  2. Så fint og lyst du har det;) Ha ei fortsatt fin uke;)

    SvarSlett
  3. Bloggen din er nydelig og det er ikke rart at du får så mange fine awarder. Du får nemlig en av meg også. Ta en titt på bloggen min: http://villawaleur.blogspot.com/2012/04/bloggaward-og-lesekroken.html
    Ønsker deg en fin kveld videre.
    - Ellen -

    SvarSlett
  4. Deilig med lyset som flommer inn vindauga:-)Og vakre bilder:-)

    SvarSlett
  5. Så fint du har det:)
    Legger meg til som følger hos deg jeg!
    Ha en fin mandag!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen noen ord i kommentarfeltet - så finner jeg lettere tilbake til deg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...