fredag 3. februar 2012

Sorte drømmer

Er som jeg tidligere har skrevet om avhengig av kaffi på morgenen. Sort og helst av den kraftige sorten. Har begynt å kikke litt på ulike kaffimaskiner på markedet, og har kanskje konkludert med at det (når den tid kommer) MÅ bli en Nespresso. 



Ble ikke mindre frelst da jeg  var innom Nespresso Boutique i København. 
Fantastisk konsept og en fryd for øye å bare kikke rundt. 
Men med så mange maskiner å velge mellom kan valget bli vanskelig, så her må jeg kanskje ha litt hjelp. Fortell gjerne hva du syns om din kaffimaskin dersom du har en Nespresso. 

I morgen er det bloggtreff hos fru Friis for alle bloggere på Haugalandet.
 Gleder meg stort! Alle som deltar får en fin gavebag med mange flotte gaver fra ulike sponsorer. En av gavene har jeg skaffet, og det er jentene fra butikken Fru Dagmar & Me som velvillig sponser denne gaven. Butikken finner du i Veavågen på Karmøy. 

Kikker du innom meg senere i helgen kan du delta på mitt gavedryss med flott gaver fra samme butikk. Alle kan delta,  også du som ikke har egen blogg:) 

God fredag!

1 kommentar:

  1. Nespresso er nok mer for øyet enn for ganen. ;) Skal du ha kapselmaskin er Nespresso det beste valget, det skal jeg være enig i. Jeg har hatt det selv hjemme og har fortsatt en maskin stående i ferieleiligheten. Den lever dog på lånt tid siden jeg ikke lenger er fornøyd med smaken etter å ha blitt bortskjemt med nykvernet kaffe på hjemmebane.

    Vil mye heller anbefale å kjøpe en maskin som du fyller på hele bønner og som kverner etterhvert. Maskinene er litt dyrere i innkjøp (hvertfall om du sammenligner med de aller billigste fra Nespresso), men til gjengjeld har du et uendelig utvalg av kaffe du kan bruke, du slipper alt søppelet fra brukte kapsler, og det er mye billigere på sikt. Og viktigst av alt: Du får mye bedre kaffe. ;)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen noen ord i kommentarfeltet - så finner jeg lettere tilbake til deg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...