onsdag 4. januar 2012

I all sin enkelhet...


..har det hverdagslige funnet sin plass igjen etter å ha kommet i skyggen av glitter, kuler, svibler, lys og engler. 
Julen ble borte 1. og 2. nyttårsdag, og det er en deilig følelse å få tilbake det enkle og hverdagslige. Det er jo sånn livet egentlig er også - hverdagslig. 

På den ene stueveggen henger et hvitt Jesper Holm veggskap med eikedør (kvadratisk) med 3 hyller inni. Valgt ut fra sin enkle form samt med tanke på hva det skulle brukes til. Inni skapet skjuler det seg nemlig et hav av ledninger og bokser som er med på å gi oss internett og IP telefon. Her ligger også kamera og linser godt skjult, men lett tilgjengelig.




Skapet ble kjøpt hos In Design - en møbel og interiørbutikk i Haugesund med egen Slettvoll avdeling. Verdt et besøk, om enn bare for å bli inspirert. 




Vakre trestrukturer i skapdøren. 





Eneste som jeg lot stå igjen fra juleinteriøret var det hvite rådyret. 
Det er jo fortsatt vinter enda, selv om snøen lar vente på seg her vest.

Sofie





2 kommentarer:

  1. Takk for helsing!

    Eg har det same kvite rådyret, og det var med tungt hjarta eg pakka det vekk i lag med resten av julepynten! Nokon ting blir ein liksom litt ekstra glad i! Men, så kom eg på at desto kjekkare blir det å pakke det opp til neste år igjen!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen noen ord i kommentarfeltet - så finner jeg lettere tilbake til deg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...