torsdag 3. november 2011

Mangler bare gavene

Har lenge sett at washi-tape er inn blandt alle interiørbloggere..men jeg har liksom ikke funnet mitt behov for tapen dog det er UTROLIG mange fine farger og motiver å velge mellom. 

Men så var det det med å surfe på nettbutikker da...
 og plutselig bli fristet av noe man ser at man har lyst på...
og som kan passe fint inn i noe man ser for seg i hodet....
og som heller ikke koster skjorta....



JULETAPE

til alle gavene som skal pakkes inn.

Da gjenstår det bare å få gavene i hus da:) 

Sofie

2 kommentarer:

  1. Nydelig tape. Julegavene kommer til å bli kjempefine.
    Lekker blogg du har.
    Legger meg til som følger og bloggen din på bloggrullen min :)

    Jeanette

    SvarSlett
  2. Mye tape å pakke inn gavene med det der ja :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen noen ord i kommentarfeltet - så finner jeg lettere tilbake til deg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...