søndag 11. september 2011

Høst = lam

Da jeg sjekket helgens værmelding på fredag sa den "HØST". Hva gjør man på en søndag om høsten når vinden uler ute og regnet kommer sidelengs? Tiden er kommet for gode søndagsmiddager ( og kanskje en rask tur ut mens middagen står i ovnen). Hver høst får jeg et helt lam sånn plutselig levert på døren av min far, et lite vill-lam for å være helt korrekt (lammet er i biter må vite, sånn at jeg helt enkelt får plass til det i fryseren). Dagen i dag ble en søndagsmiddag-dag med kjekke svigerforeldre som gjester og lam til hovedrett. For ikke å glemme dessert med en hel masse antioksidanter (at det er en god mengde andre saker i den desserten det snakker vi ikke om).



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen noen ord i kommentarfeltet - så finner jeg lettere tilbake til deg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...