tirsdag 23. august 2011

Helg i heimen

Når man er i full jobb så blir liksom ikke ting gjort annet enn i helgene (ok, jeg rydder og lager mat ellers også da, men sånne ting som man kan se et resultat av skjer kun ofte i helger og ferier). Helgen som var bestod av at jeg droppet innom på et loppemarked i lunsjpausen på jobb på fredag, og det endte med at jeg fikk med meg enda et oppussingsprosjekt hjem. Tror den vil bli perfekt på lillebrors rom når de har fått seg et strøk eller to med maling. 



Uteplassen foran huset har lenge sett ut som en byggeplass, men nå begynner den å ta form. Betong er lagt, og skiferen kommer når jeg har vunnet i lotto... Langs kanten rundt hele plassen plantet vi i helgen vinterleguster som skal bli en fin og tett hekk - håper den vokser seg stor til neste sommer (de sier det tar noen år men er jo lov å håpe...)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen noen ord i kommentarfeltet - så finner jeg lettere tilbake til deg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...